On The Road

Trouwe klanten aan het woord!

Het kiezen van een motorhome is niet evident. Er is zo veel keuze en bovendien veranderen jij, je gezin en je dromen continu. De verwachtingen van je motorhome zullen dus ook altijd blijven evolueren. Wij, bij Vanomobil, prijzen ons gelukkig dat we de mijlpalen in de levens van onze trouwe klanten mogen meemaken en hen kunnen helpen bij de keuze van hun motorhome. Eric en Brigitte zijn alacht jaar klant en kijken nu uit naar hun vijfde motorhome.

Dit is ons verhaal:

“Vroeger gingen we altijd op hotel, maar ik zou de gezelligheid van een camping vandaag de dag niet meerkunnen missen.“
In 2012 zijn we voor het eerst met vrienden een weekendje naar de Opaalkust geweest met hun camper. Dat was het prille begin van onze interesse in reizen met een motorhome. Die interesse is intussen uitgegroeid tot een ware passie.

Dankzij onze motorhome genieten we van de ultieme vrijheid! Het leven in de natuur is wonderbaarlijk, nog meer sinds de komst van dat verdomde virus. We houden van de omgeving, de wandelingen in de gezonde lucht en het luieren op de mooiste plekken, overal waar onze nieuwsgierigheid ons heen brengt. We hebben elektrische fietsen aangeschaft zodat we onze twee kleine metgezellen Eliot en Leo (een lhasa Apso en een Shi Tzu) overal kunnen meenemen, want ook zij maken een belangrijk deel uit van het reizen in alle vrijheid.

Één van de momenten die ons het meest is bijgebleven, is toen we op een heuvel geparkeerd stonden met een prachtig zicht op Lago Maggiore! Het was niet simpel om op dat perfecte plekje in de hoogte te komen, toen met onze integraal. Eric moest die gevaarlijke afdaling met de motorhome alleen doen, want ik durfde niet. Gelukkig zijn ze er allebei veilig en wel uit gekomen!

"Dankzij de bijstand van de professionals van Vanomobil slagen we er altijd in om onze wensen te verwezenlijken."

Natuurlijk hebben we ook al pech gehad (een gebroken dakraam, een verloren aftapkraan) of veranderingen doorgevoerd (een grotere tafel, lampen aan ons bed en in onze kleerkast). En dan staan we wel even stil bij eventuele teleurstellingen en onze wensen en verwachtingen voor de toekomst. We blijven immers evolueren en dankzij de bijstand van de professionals van Vanomobil slagen we er altijd in om onze wensen te verwezenlijken. Dus komen we telkens terug tot dezelfde conclusie: de beste manier van reizen is met de motorhome. En de gebeurtenissen van het voorbije jaar, versterken onze behoefte naar de rust van de natuur nog meer.

Iedereen doet zoals hij of zij wil natuurlijk, maar voor ons is het simpel: of we nu onze plannen moeten aanpassen aan de motorhome, of onze motorhome moeten aanpassen aan de plannen, we zullen altijd blijven reizen met een motorhome. Maak je dus geen zorgen, wij kunnen bevestigen dat het nooit te laat is om van gedacht te veranderen. En bij Vanomobil ben je in goede handen!

Onze 1ste motorhome

Toen we onze eerste camper bestelden, waren we ervan overtuigd dat we perfect wisten wat we nodig haddenvoor een ideale vakantie met ons kleine gezin. We waren ouders van twee tieners, die nu jonge mannen zijn, en kozen voor een BÜRSTNER IXEO I met een vast Frans bed.

Onze 2de motorhome

Hoewel we echt genoten van onze uitstappen met onze semi-integraal, werden we toch aangetrokken door de integraalcampers. En dus besloten we na enkele jaren over te schakelen naar een BÜRSTNER AVIANO I 727.

Onze 3de motorhome

Twee jaar later gingen onze zonen niet langer mee en hadden we een camper die eigenlijk een beetje te groot was voor ons tweetjes. Ook hadden we twee nieuwe fietsen aangeschaft. Voordien stonden die op een fietsendrager, maar we wilden ze beter kunnen beschermen in een garage. Dus volgde een nieuwe aankoop: een CHAUSSON WELCOME 610 met een geweldige woonkamer, een tafel die groot genoeg is om mensen uit te nodigen en met een druk op de knop tover je de salon om in een ruime slaapkamer... heerlijk!

Onze 4de motorhome

Tijdens een bezoek aan Vanomobil, ontdekten we een camper die erin slaagt al onze wensen van het moment te verenigen. De CHAUSSON 630 is ruwweg identiek aan de vorige met de ver-andering naar twinbedden. Die zorgen ervoor dat we onze dag elk op ons eigen ritme kunnen beginnen en we de helft van onze prachtige woonkamer kunnen vrijmaken als één van ons opstaat. En toch is er ook genoeg plaats om met verschillende mensen binnen gezellig te zetelen... en dit alles met een vingerknip!

Onze volgende motorhome?

Ook voor onze volgende aankoop keren we terug bij Vanomobil, waarin wij een groot vertrouwen hebben.

Brigitte en Eric Blaton, Hainaut.

Zou jij ook graag je camperverhaal delen met de Vanomobil community? Neem dan gerust contact op!